مقالات عقد و عروسی

انتخاب دسته گل عروس

اهمیت دسته گل عروس

دسته گل عروس یکی از مهمترین اجزای لباس عروس می باشد که از اهمیت بالایی برای عروس خانوم ها برخوردار است. معمولا عروس خانم ها برای انتخاب دسته گل عروس وسواس بسیار زیادی به خرج می دهند و با حساسیت زیادی نوع و رنگ گل ها را انتخاب می کنند. این حساسیت بالا نشان دهنده اهمیت بسیار بالای دسته گل عروس است. انتخاب درست دسته گل تاثیر بسزایی بر زیبا تر نشان دادن لباس عروس نیز دارد و درصورتی که اشتباه انتخاب شود چه بسا که موجب ملامت اطرافیان نیز واقع شوید.

دسته گل رنگی انتخاب کنیم یا دسته گل سفید رنگ؟

این شاید سوالی باشد که برای برخی پیش بیاید و اما جواب درستی نیز برای آن پیدا نشود. واقعیت ماجرا این است که انتخاب رنگ دسته گل کاملا به سلیقه افراد باز می گردد و خیلی قاعده و قانون خاصی ندارد. برخی افراد بر این باورند که رنگ گل را با رنگ لباس ست کنند بهتر است و برخی دیگر نیز دوست دارند تا رنگ متضاد انتخاب کنند تا دسته گل بهتر دیده شود. شما نیز می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ دسته گل را انتخاب کنید. اما به نظر می رسد دسته گل هایی که طبق تم خاص مراسم انتخاب می شوند زیبا تر به نظر می رسند.

دسته گل طبیعی بخریم یا دسته گل مصنوعی؟

هر یک از این ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال عطر و بوی دسته گل طبیعی یکی از مزایای آن به حساب می آید ( البته اگر بخواهید آن را بو کنید و حساسیت نداشته باشید) اما در طرف دیگر ماندگاری بسیار پایین دسته گل طبیعی بسیار دلسرد کننده است زیرا فقط در همان روز قابل استفاده است از طرفی شما محدود به خرید از شهر خودتان هستید و ممکن است در شهر شما دسته گل خوبی پیدا نشود. اما از طرف دیگر دسته گل مصنوعی با قابلیت ماندگاری بالای خود این امکان را دارد که سالها برای شما باقی بماند و حتی پس از سالها تماشای ان می تواند یادآور روز شیرین عروسی باشد. 

One thought on “انتخاب دسته گل عروس

  1. سارا گفت:

    تشکر می کنم بابت نوشته خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *